Tjosan hejsan


Trött trött trött zzzz. Jag vet jag borde skämas ska inte klaga , på att jag dog i morse när väckarklockan ringde kvart över 6. Jag vet att de är normalt för många som har jobb där de börjar tidigt. Men jag skulle vara på jobbet halv 8 idag. p sov hos mikael fick ta bussen kl 7. de kändes för jävligt. Men vi skulle ju på blomsterkurs i göteborg 5 stycken från jobbet. så jag sov heela vägen i bilen.  o hela vägen hem. haha. kursen va väldigt trevlig. Vi fick lite information först om ekologiska blommor osv. sen så visade hon som höll i det, olika typer av buketter hon satte ihop. Sen fick vi alla på eftermiddagen göra våra egna buketter, jätte skoj. fanns massa blommor o välja mellan. Ja blev rätt nöjd med en iaf. Gjorde tre plus en handbukett den sista bara raffsade ja ihop med, haha. Nu är jag iaf sjukt trött o har sjukt ont i ryggen,, dööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0