Jag är nog lyckligare än ett barn på julafton

Just nu är jag så glad! somsagt igår på eftermiddagen när jag skulle till stan ( skulle till doktorn ) va första gången ja rörde mig ute på en vecka , o ja va så rädd att ja skulle börja må dåligt av det. Men idag mår jag bättre än igår, (fast jag e ju fortfarande förkyld, o hostar mycket , o lite svårt o sova på nätterna ) men det är stora framsteg , men är så försiktig nu för tänker inte bli sjuk igen. Idag ska jag bara vara hemma , sen jobb imon . Satt ute i trädgården, fick besök av grannens katt :) sen kom pappa med ut o satte sig , sen ikväll tror jag Rikard kommer :) , Härlig dag helt enkelt ! äntligen får ja njuta av våren, ska sätta mig i trädgården igen o njuta med solbrillorna på :) !  ett par nya faktiskt , kan lägga upp bilder sen , hittade även två linnen o en annan tröja igår snabbt när jag ändå va i stan en snabbis o sen va ja hos doktorn med mammis, somsagt där gick de bra faktiskt, mina körtlar va inte svulna längre , som dem va när ja blev sjuk igen , o jag va frisk helt enkelt., fast med en väldigt ihållig förkylning , som ja får se upp med , o vara rädd om mig själv . fick hostmedecin med ! tack för det ! tjo hej nu blir de slapp i solen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0