KENT GÖR DET IGEN ! EN 8,E GÅNG



GOD MORGON !

Nu ska jag snart slänga på mig lite kläder o lite foundation sen slänga mig på cykeln till jobbet!
ÄR trött trött , fast ja sovit mellan 11 o tjugo över 7 o den senaste veckan
 är sova det enda jag gjort , men somsagt är väldigt trött
nu efter allt o inte speciellt glad över att det nog blir en tråk kväll idag.
Jobb sen stan med ems sen ,.... ?? inget typ , Rikard sa i onsdags Ida va ska vi göra i helgen?
( ja tänkte efter väldigt länge, ja han sa vi , vi vi , brukar inte låta på det sättet )
Jag svarar ja du ska ju hit på lördag, på fredag ska du väl va me dina kompisar
Han svara ; nej de behvös inte , vill va me dig så mycket som möjligt
men saker o ting ändras ,
Gått tillbaka till de gamla vanliga att vi ses typ våra dagar, svårt o förklara men allt är som bestämt ,
som ett schema , händer aldrig något oförutsett
o de går absolut inte att någon gågn va en hel helg , nej nej , va så skönt att de hade ändrats
lite där att ja inte kom efter kompisarna där , men nu är de tydligen tillbaka
till de gamla mönstret , orkar inte ens diskutera det , för det är inget att diskutera
det vet jag men men , tråkigt o sitta hemma o glo en fredag kväll , har jag gjort
tillräckligt när jag varit sjuk den senaste tiden .

JA IALLAFALL
så ska nu Kent göra en till skiva, deras åttonde skiva , häftigt alltså , riktigt häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0