Måndag




Efter jobbet stack jag hem o åt lunch och då va dessa söta bustroll hos oss!
Busade med dem lite , sen efter 3 kom Rikard , men jag skulle precis iväg då nästan
med catti till stan , uträtta lite saker o fika sen skulle vi till körskolan på teori
Det va väl trevligt , läraren som höll i det värkade bra , men två timmar i den källaren
med typ No luft va strängt, haha .
sen slutade det vid 7 , då kom Baby o hämtade mig i stan utanför körskolan :)
sen gick vi och åt onyttigmat , sen åkte vi hem till mig o kollade på film ; the earth stod still
Den va bra faktiskt , va lite jobbigt o ha koncentration bara , för hade sjukt ont i huvudet
hela kvällen o va trött . Men sen slocknade vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0