Separationer


Att separera från någon/något

Nu menar jag inte direkt skillsmässa från sin man/fru inte riktigt det jag syftar på .
Men alla har vi separerat från någon eller något . Sin napp när man va liten t.ex. eller kläder man växt ifrån
osv ni fattar . Ibland saknar man saker eller någon person man inte längre har i sitt liv .Det finns en massa saker jag ibland saknar , framför allt saknar jag ibland att vara barn , det va ju mycket lättare då , inte samma problem med allt
iallafall.

Att mista någon vän
I natt låg jag o tänkte så det knakade sönder i huvudet på mig nästan.
Skickade ett sms till en gammal " vän ".
saken är detta att denna personen o jag har känt varann i många år nu .
Och vi har varit bästa kompisar , men de har liksom hänt så mycket som knappt går att beskriva
som gjort att vi inte är vänner på samma sätt . Sen slog det mig att jag inte hört av personen
på flera månader ;S Fast vi de senaste året haft kontakt regelbundet iallafall,
så det käns lite konstigt . Men denna personen har sårat mig väldigt mycket
och gjort saker som inte är jätte lätta att komma över
men ändå har vi gått igenom så mycket så det känns lite faktiskt att vi inte pratar alls
O saken är den att det har inte hänt något direkt nu som gör att vi inte kan ha någon kontakt
men hur kul är det att bjuda en person hela tiden på fester osv
o fråga om man ska ses osv o får typ inget tillbaka , knappt ens ett svar ,
om det är ett svar blir det alltid nej till slut iallafall . lite synd
men samtidigt så är de väl ingen idé att gråta över det ,
för en äkta vän glider man aldrig ifrån som vi gjort på detta sätt , så de bevisar nog ett o annat

Ibland tänker jag på alla människor som stått en nära
träffade somsagt en person i helgen som jag delat väldigt mycket med både tidsmässigt
o känslomässigt , ändå känns de ingenting när man ser denna personen.
Han känns som vem som helst verkligen , ytligt med , får nästan rysningar .
Måste ha med att göra att det va en dålig tid o inget jag direkt vill minnas

Sen finns det personer ;
Man delat otroligt mycket tid o känslor med som man faktiskt blir glad av att träffa .
Min första kärlek t.ex som jag va otroligt kär i (Då) När vi ses
blir jag glad , men de känns ingenting speciellt så , inte det att jag
får tillbaka något gammalt , verkligen inte . känns som vi är skit bra vänner bara
när vi ses fast jag o han egentligen inte har så mycket gemensamt
vi växte ifrån varann , men man blir ändå glad när man ses .

Sen personer man delat mycket med som man egentligen inte hann reda ut allt med
Finns en sådan person , Det va den första personen jag faktiskt varit kär i på det sättet
O jag är alltid så rädd att någon jag tycker om ska göra som han gjorde ,
jag var så kär o gjorde allt för han , gjorde så mycket så de blev skit av allt istället
omedvetet gjorde jag personen pressad.

Det är faktiskt den enda personen som krossat mitt hjärta,

Men ;
Det är ingenting man kan gå runt o tänka på , inget jag ä ledsen för nu
Jag har gått vidare med mitt liv , o trivs med allt som det är nu
Då trodde jag aldrig att jag skulle bli lycklig igen ,
Men jag är lycklig !
Tiden o händelser o personer fick mig att våga tro igen ,
o har fått mig lycklig , är så glad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0