snick snack

Alltså jag vet att folk tänker en massa o snackar en massa i denna stan , det har ju stört mig länge.
Vet då för ett tagsen det va så jävla mycket snack, alla läger i andras liv, folks dem inte ens känner.  Vet att folk började snacka en massa när jag började träffa Rikard , förstår inte varför . Det värka störa folk att man blir ihop me nån fast det inte gått hundra år emellan sen man va ihop me nån annan o att man fortfarande är sårad. Ja visst en viss händelse tog hårt på mig , det är för att de kämpigt , du satsar allt , sen kan du inte satsa mer för den personen har gett dig så många anledningar att ge upp, o du bestämde själv att händer de som är värst just nu, Så e det stopp , jag kunde inte.  Jag ville inte andas i närheten av någon annan , de ville jag inte. Men så en dag insåg ja att ja måste gå vidare me mitt liv, de måste inte gå år , utan ja känner själv . Sen va det inte så att jag tänkte ; oj jag måste hitta en kille , nu nu nu . Jag sprang på en kille , de va inte alls meningen , det blev som de blev, vi började umgås o stormtrivdes ihop , o blev förälskade sen kära och vi är väldigt kära , så folk som tror att folk som träffar någon "Ny" fort är bara för att man måste ha nån , ni har fel . Man kan aldrig stoppa känslor , varför hindra det ? nej tack är så glad att allt blev som de blev, att Rikard stod ut me min negativa syn, o min rädsla att han skulle göra precis likadant, nu efter att vi känt varann i snart 5 månader så vet jag att han skulle aldrig såra mig medvetet !  gillar han inte mig längre, eller inte vill vara med mig längre pga av någon annan anledning , då berättar han det . .
Rikard johansson <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0