Dagens fråga typ

Dagens fråga

När jag låg i badet nyss , tänkte jag på en sak , som blev som en fråga
i  mitt huvud....

Har du någon gång förlorat en nära vän ?


Well , först tänkte ja det är väl många vänner man förlorat , sen täntke jag, njae kanske inte många man varit riktigt nära vänner med, Så kom jag o tänka på folk jag umgåts jätte mycket med förr , är dem mina förlorade vänner ? njae känns mer som vi inte umgås helt enkelt. Det behöver inte nödvändigtsvis vara förlorade, lite trist att man inte har mer kontakt med vissa, som min gamla klass-kompis Emil, tänk gymnasietiden , vi va rätt tajta, aldrig haft en sådan kill-kompis, han ställde verkligen upp för mig , o gjorde så jag fick lite mer skinn på näsan, that´s true, den killen säger alltid va han tycker... sen har jag en annan gammal vän , vi har varit vänner från o till i 7 år, eller vi har väl alltid varit vänner, typ, eller ja vi har haft våra figther, o gått låååånga perioder i mellan då vi inte ha nån kontakt alls, vilket kan tänkas märkligt, jo jag har försökt, men har gett upp , vi har gått igenom en hel del jag o den tjejen , men genom dessa år har man ju ändå mycket minnen , men men så är de, vissa saker sker av en anledning !

Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag hr förlorat en vän. en av dom finaste i världen dog ifrån oss :(

2009-08-17 @ 23:19:30
URL: http://jonsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0