Få ordning på mitt liv

Förr vad jag sån som alltid delade me av mina tankar , särskillt på bloggen o sånt
Men har inte skrivit så mycket djupa tankar på länge, beror på att jag trivs otroligt
bra med mitt liv och inte har så jätte mycket att skriva ut om , men den senaste måndaden
har varit jobbig , det är jätte jobbigt i mitt liv just nu , varit utan jobb sen mitten av juni
Pengarna börjar tryta , det gör mig deppig, ligger alltid o tänker på min ekonomi ,
oroar mig alltid en massa i onödan, vad de än gäller . sådan är jag , tyvärr
Har inte alls varit mig lik, varit deppig faktiskt, de har gott ut över nära o kära,
har snäst åt dem , haft extremt kort stubin osv .
O är rastlös men känner inte för att göra någonting . Men jag hoppas på förändring ?!
Nästa vecka börjar jag jobba , men inget jag pratar om , för är så trött på folks negativa inställning
ska då börja jobba på concilia, o jag vet att det kanske inte är världens bästa jobb,
men heregud ja gör vad som istället för att sitta hemma o stirra in i väggen o inte
kunna hänga med på saker "för att jag inte har pengar" . .. Snälla kan folk sluta
va så negativa, det är ett jobb iallafall , . jag är glad att ja fått ett jobb ,
 sen 3 septemper börjar jag min kurs på högskolan, de blir med något helt nytt för mig .
Så är lite nervös nu , nytt jobb o börja plugga igen, shises .. Hur ska detta gå ?
Det ska gå bra, är så glad att ja börjar få ordning på livet .. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0