jag kom på en sak

godmorgon förresten , kom på en sak när jag tänker på spindlar,.



HÄromdagen , närmare bestämt i söndags, låg jag o Rikard o kollade
på forrest gump i soffan , jag tittar upp på väggen ser en 5 cm spindel o små ler
rycker me axeln på rikard o tittar upp , rikard skriker till o flyr soffan snabbt
o skriker, TA DEN TA DEN , haha . Där va en av alla få gånger ja kändes
starkare än honom , hihi. ja tog glatt tag i spindeln, tänkte fånga den o släppa ut den
men rikard tvingade mig att döda den , haha . Sen blir han sur när ja små mobbar han för de
han säger skulle du va glad om de flög in en fiskmås då ? ! haha NEJ, så ja hålller tyst
alla har vi våra fobier, minns första gången rikard va hos mig o han berättade just
att det enda han va rädd för är spindlar ;), trodde de bara va en tjej grej . haha


Nu ska ja äta frukost, sen iväg på nollning, sen jobb ikväll , hemma halv 10. tjo

Kommentarer
Postat av: Catti

Haha, manne har oxå fobi mot spindlar :P

2009-08-27 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0