jag säger bara halleluja

Halleluja säger jag bara ! bästa dagen på läänge.
varit på gekås med syster o mamma , så underbart att få träffa syster
de bästa va att ja hittade en hel del , o jag fick ju oväntade
pengar 6000 bara sådär , elelr bara sådär va det inte, men vi säger så
så ja hade ju råd för en gångsskull, levt på 2000-3000 på hela augusti. duktigt va?
sen va rikard här när jag kom hem, vi kollade på big fish-
en av mina favorit filmer , sett den ett x -antal gånger nu , lika bra som alltid
sen har vi badat nu ska ja äta min goa chocklad munk, mums

Hittade somsagt en vinterjacka, o ett par svart-gråa slitna jeans leggins
o två toppar , o ett armband o två skärp o hygienartiklar,
o lite fina kosta boda glas o lite andra fina flytta hemmifrån grejer.
så nöjd- sen avslutades det med kebabtalrik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0