Jag vet

Tjosan jag vet det har varit helg igen o jag är som vanligt urkass på att uppdatera på helgerna.
grr. I fredags somsagt hade jag min födelsedagsförfest här, den blev lyckad, kalas skoj
fick en massa fina presenter , tack allesammans.. en väska från kina av sanna o fin fina pärlor av anna , o sen presentkort o vin o sprit o sånt av alla goingar . fick även ett marsvin / (hamster) av emma., haha
jag älskar marsvin , hade ju när ja va liten , men plus att hon tyckte de
kunde va en hamster med , jag är ju hamstern, mitt party trick . kul grej ems.!!

I lördags blev det i sista minuten så att ja blev medbjuden på en fest, som va i skogen
med tema 90-tal dock fick ja reda på det sent, så gick inte inför utklädnaden,
vissa gjorde det ,hel grymt, kul . 90 -tals tema hela kvällen. o dans till 90-tals
musik typ hela natten , shit vilken nostalgi , det va super skoj.

Sen igår blev de lite slagg hos anton eftersom jag o rikard sov där, käkade pizza när
vi vaknade sen åkte jag o rikard o tog ett 5 sek dopp vid sjön vid han,
ovädret kom sakta in så vi ville inte vara kvar . sen på kvällen kom snälla mammi o hämtade mig



Jag o mitt älskade marsvin ( hamster är det för mig o emma !! ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0