Lilla Molly

 
Nu i veckan började lilla söta Molly skolan!! tänk så stor hon blivit
6-års gruppen har hon nu börjat . O jag blir så ledsen ,
fan hur allt går ner i åldrarna , blir så jävla arg , när man är 5 år
e det väl normalt att ha en väska med hello kitty på ?det e väl framför allt då
man ska ha det ?! Folk som går runt i min ålder me det blir knappast retade?
sådana saker värka barn i den lilla åldern lägga märkte till ,
det är hemsk , att barn inte får vara barn i dagens samhälle.
Tänk när ja började skolan , jag hade en pippi väska ,
alla hade sånt !! ,Om inte en tjej på 5-6 år ska gå runt
med hello kitty väskor , vem ska då det ? sjukt
Molly åker själv skolbuss till skolan, så duktig hon är.
Men en så länge trivs hon inte alls, han gråter på kvällarna säger min syster,
så himla hemskt , men det är någon helt annat än dagis ,
så snart kommer hon in i matchen , så  kommer hon stormtrivas. det slår ja vad om.
Nu känner hon bara en tjej från dagis, snart känner dem
alla i klassen !
Molly du är bäst, o världens bästa unge !!


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0