mycket som snurrar?

            
MYCKET I HUVUDET SOM SNURRAR?!
Ja just nu surrar mitt huvud värre en ett super ilsket bi ,
Mycket på G nu , körkortet , börja skolan snart ( ja bara en kurs , men ändå)
sen på onsdag är de första riktiga jobb - dagen
sen har jag o Rikard pratat om boende ,
o tro mig det är inte lätt, för de första finns det inte hur många lägenheter som helst
o för det andra , kan ja inte bo själv just nu , har inte ekonomi till det
o för det tredje vill jag bo med Rikard , o för de fjärde är vi väldigt olika.
Han är uppväxt på landet , han älskar landet o typ hatar stan .
Han vill bo i hus , för mig är hus någonting man bor i när man
blivit äldre o ska börja bilda familj, iaf utöka den .
O att bo långt i från stan just nu , skulle göra mig otrygg, osv
Skulle inte trivas, om ja trivs en bra bit utanför stan när jag blir äldre?!
well det vet ja inte , men får ta ett steg i taget,
Nu KANSKE vi ska flytta provisoriskt, till trottaberg, vilket inte är
så himla långt från stan , mer om detta vill inte berätta om
fören jag vet mer och om det överhuvudtaget blir av
well mycket snurrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0