Nu sitter jag

Nu sitter jag o väntar på idiot posten faktiskt ! , riktigt arg för 3 sa att mitt nya sim-kort
skulle kommit senast i tisdags , jag behöver kunna bli nådd på mobilen jätte jobbigt.
kommer ju få nytt nr med, det suger mest, speciellt när jobbet kommer ringa på den angående jobb
nästa vecka, jaja de löser sig , hoppas jag.

Igår var jag bara hemma hela dagen o tråkade , orkade inte göra något typ,
det här me mobilen har gjort mig totalt depp faktiskt . konstigt o jobbigt.
men bakadel ite muffins iaf , som blev brännda haha. sen kom Rikard
o vi gick en runda o kollade på kill bill 2 å lite så .


Kommentarer
Postat av: tessan

Usch ja dom där 3 kan verkligen strula till det. När min mobil blev stulen så fick jag tillslut gå in i butiken och begära ett nytt på plats..! Hoppas du får det snart!

2009-08-12 @ 20:33:55
URL: http://gelemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0