Om att tappa hoppet om kärleken

Det här om kärlek kan man diskutera i timmar , jag o två goda vänner satt
o snackade en massa häromdagen , min ena kompis tror inte alls på
kärleken osv, hon anser att hon blivit sviken för många gånger . o har
 en hel del andra anledningar.
Det är otroligt många som känner såhär , o att man inte kan lita på någon.
O jag själv är väldigt skepptiskt till kärleken, o har blivit sårad många gånger,
o folk har sagt till mig , lägg ner detta med killarna lite nu ida,
osv . men kärlek är ingenting man kan lägga ner bara så ,  För första gången 
känns det efter så här långtid precis lika bra som det gjorde den första månaden,
Det är sorligt men jag tror inte på evig kärlek , jag vill tro , o hoppas jag kommer 
kunna göra det med tiden , Men har otroligt svårt att tro på evigt varande kärlek
tills döden skiljer en åt ?! . Men kärlek är något otroligt fint , den ska va fin.
Min syn på kärlek har förändras så mycket ! Innan har jag trot att jag älskar någon 
men nu iefterhand vet jag att ; då visste jag inte va äkta kärlek va , jag va ung o oerfaren.
Det finns fall då jag tror att folk gjort saker för att de älskat mig , men
insett att de inte var så . 
 Ibland sitter jag o tänker så huvudet knarkar, på en massa
knäppa saker , tänker på så de personer jag delat tid med , så tänker jag på
att de nu iefterhand känns som de inte brydde sig ett skvatt om mig , att 
de knappt ens tyckte om mig, pga allt dumt de gjorde känns de som att
jag inte kan vara älskad . Men sen Stoppar jag mig själv i den tanken . o tänker;
Min pojkvän älskar mig ! , Han gör allt för mig , o jag vet att han aldrig skulle
svika min kärlek . Jag har de bästa man kan tänka sig ! . 
Har aldrig haft en sådant här enkelt bra sunt förhållande , 
igentligen har jag inte haft en riktigt förhållande alls , låter skumt , men så är de typ
Min första pojkvän i super långtid var mer som en bästa kompis ,
den andra hade personlighetsstöring , o va otroligt osunt förhållande
den tredje känns nu iefterhand inte som ett riktigt förhållande, det va så oseriöst på nåt sätt
iaf från hans sida.,
iaf en bra bit från den nivån jag ville ha det på , sen til slut beetede han sig LÅÅÅNGT ifrån okej!!

Rikard du är helt otrolig , känns som vi förstår varann så bra , o vi 
har båda haft otroligt otur förrut , vi är värda detta vi två , vi förtjänar varann 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0