Onsdag

Snart är det helg igen,, weeei bara idag o torsdag kvar o jobba denna veckan, weeei..
m¨åste fixa böcker nu denna veckan , inför kursen.. iiiih
Har fruktansvärt ont ihalsen, borde nog gå till fabror doktor ,
halsen blir bara värre , fy
Just nu sitter jag o kollar på rachael Ray, gillar det programmet,
älskar henne, hon e så skön.
Idag snackade dem endel om att endel ser yngre ut o endel äldre ,
var en tjej där som va lärare men alltid togs misste som en elev,
just för att hon ser så ung ut, o har testat sminka sig äldre,
o lite annat klädstil. men funkar inte.
haha känner igen det lite, ja kommer nog med oxå se yngre ut än vad jag är.
just nu har jag lärt mig att inte bry mig så mkt ,
men kommer ihåg när ja o rikard träffades första gången,
blev lite arg på han. han frågade hur jag hade lyckats smitta in på B&B ,
han trodde jag va 16 ? o trodde inte när ja sa att ja va 21, jädra unge.
då blev ja lite förolämpad, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0