Tänk va saker hade sett annorlunda ut om man inte

Detta slog mig , tänk om ja inte gjort så o så då hade de aldrig hänt.
så bruka man tänka om dåliga saker., men de slog mig med allt bra
som hänt i mitt liv , fantastisk att de blev så .

Som den kvällen, ärligt va hände me mig ? jag fick en sådan kick,
ja hade helt enkelt bestämt mig för att sluta hänga kvar i nåt som fick mig att må så sjukt
Jag ville bara göra saker som fick mig att må bra , jag startade den kvällen
då jag gav mig fan på att gå vidare med mitt liv. inte min grej att hångla upp nån på ett dansgolv?
NO . speciellt inte med en främmande kille jag inspekterat i 2 sek .
Den kvällen visste jag inte men jag kände känslan att den killen fick mig att må bra,
Jag gav det en chans o det blev mitt livs bästa val !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0