Va händer me mig ?

Seriöst jag skriver inte så mycket djupa tankar offentligt nu mera , men alltså
det är någonting konstigt med mig , är mig inte lik . Blir extremt tjurig o arg för minsta lila grej
o stör mig på personer , hör personer jag gillar mest ! fatta vad lamt , O det värsta är att jag inte
vet varför , visst ja har mycket nytt framför mig nu , va på "utbildning" igår på jobbet ,
sen ska ja fixa masa grejer inför kursen tills skolan börjar , sen körkortet samtidigt ! pju
det är inte lätt att vara vuxen o det är inte lätt att spara på saker, som körkortet då.
jag önskar så att jag tog det när jag var 18 , fast ja hade inte det minsta intresset då typ .
Nej fy, va händer med mig ?



Igår iaf hade jag körlektion, gick hyffsat faktiskt, sen gick jag inom hm o hittade en söt blus o
armband , fick ju massa pengar på presentkort där när ja fyllde år :) , sen åkte jag hem o tog det lugnt
sen vid halv 4 var jag på det nya jobbet , ska börja nästa vecka, igår hade vi typ introduktion
hur jobbet ser ut osv . Kan nog bli bra. inte så farligt som alla säger , va fan.

Sen åkte jag hem o sov hos rikard, vilket va tur för de kom värsta åskknallen som ja vaknade
livrädd av .. fy , tur han va där jämte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0