alla hjärtans dag



ALLA HJÄRTANS DAG ; 14;E FEBRUARI , igår då ja
Blev så totalt överraskad faktiskt, Rikard kom med denna rosen , trodde jag inte . Vi myste , jag gav han min sak , han blev glad, otroligt kul o ge bort något personligt när den andra uppskattar det , Sen framåt eftermiddagens slut , lämnade vi hans bil hos mig o promenerade till hemmakväll , hyrde tre filmer , o han tyckte inte ja skulle betala , sen hem o kollade en film ,sen hade vi ju bokat bord på verona så vi tog cyklarna dit , mysigt faktiskt, haha. Sen åt vi , o han bjöd , jävla underbara unge ! så jävla söt ! , sen åkte vi hem o kollade filmen varg, sen nannade vi , ...du o jag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0