Dålig uppdatering

Varit dålig som vanligt över helgen att uppdatera ! fy skäms på mig. I fredags somsagt tog 400 bussen halv 8, så hämtade söt upp mig i johansfors, mys. sen så åkte vi hem till han. latade oss,  sen upp tidigt på lördagen, åkte till gekås en sväng, sen hem till mig. sen fest hos emma o lina. sen blev det jobb igår förmiddag, sen bara slappade jag. kollade beck med mamma o pappa å så, badade gjorde jag med. sen jobb idag. sen stan en snabbis, för hade tråkigt , hehe. behövde en ny rough på make up store, så , så blev det. Nu väntar jag på en Sötnos,( min sötnos, grr) skickade o frågade innan idag om han ville komma på pusskalas hos mig ikväll , de ville han :) hihi . 

Hej svej så länge , hade inte så mycket kul o komma med..
kommer några bilder från festen



oj glömde säga att mamma o pappa även va barnvakter lördag till söndag, åt sötungarna Molly o Nellie, så lekt med dem endel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0