fryser i hjaaal

kallt kallt , fryser o känner mig opepp. har på senaste tiden blivit så när helgen kommer ? ;O varför. Jag vill ha sommar, iaf vår snälla. orkar inte me vinter, vill bara gå o idé , så tråkig period så deppig, men har blivit lite bättre iaf , faktiskt. Har lyckats vara på jobbet prick 8 nu flera veckor i rad, fast ja egentligen får börja lite när ja vill. men sjukt skönt o komma upp i tid, de kämpar jag med, fast jag gärna vill ligga kvar när kl ringer kl 7  eller ja kl 6 när rikard sover hos mig .  Oavsett om ja lägger mig halv 10 eller halv 1 , tycker jag att ja e lika trött när ja går upp vid 7 , sjukt. haha . lame. Men ska inte klaga massa, men bara känner att en massa vänner försvinner från en , känns så tomt ;S det gör mig ännu mer depp . dem försvinner väl inte men dem är inte här , o de är lite trist , o ja får ju aldrig tummen ur röven att hälsa på dem som inet bor här, hur länge har ja inte sagt, ska åka till norge o hälsa på , ska åka till syster osv, men kommer ja någonstans ? nej. det e oxå trist att ja bara sitter här i halmstad o ruttnar, o hemma. jag vill komma bort, ja vill flytta hemmifrån , vill det mer än något annat, men likadant där , händer ju faen ingenting ! bara mig själv att skylla, liksom . Har fått anställningsbevis nu äntligen. 30-e maj e ja anställd till iaf. hur kul e det att leta lägenhet om ja inte hittar  nåt nytt jobb sen ? o vill ja jobba, ville ja inte plugga ? läsa komvux oxå, ja e så kluven o ja vet inte vart ja vill här i världen .. hur ska ja kunna bli klok på mig själv ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0