"Jag älskar dig"de där tre magiska orden

Det är något speciellt med kärlek.
Mystiken och magin kring kärleken är
stor och det är något vi alla drömmer
om att få. Vägen till att nå kärlekens
sanna magi är  väldigt lång och kan vara kämpig.
Ingredienserna för att nå den äkta,
sanna kärleken innehåller mycket;
spänning, nervositet, känslor, smärta,
glädje och romantik.

Vi förälskar oss i människor och dejtar
nya partners för att finna kärleken,
ibland berörs vi av närhet som vi verkligen hoppas
ska innehålla sann ömhet, romantik och kärlek, kanske till o med evig kärlek 

Har alltid skrattat åt folk som inte varit ihop me varann alls länge o redan sagt de där till varann
men har kommit på att det är inte tiden som bestämmer det utan känslan, jag va tillsammans me någon ett halv år utan att säga de där orden en endaste gång , o ja jag höll det för mig själv,  vet inte varför ja bara höll det för mig själv, blev aldrig någon chans att säga det. Nu mera kör ja på känslan säger och gör precis som jag känner för , lever för stunden , helt enkelt. tänker aldrig göra om misstaget att aldrig beskriva just hur mycket jag tycker om en person , för du kan aldrig veta va som händer imorgon, då kanske du ångrar dig att du aldrig berättade !

Kommentarer
Postat av: syster

Vilket fint inlägg...passar perfekt nu när det är alla hjärtans imorgon:) Hoppas du får en skön helg syster!

2009-02-13 @ 18:30:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0