ogillar tandläkarbesök

jag heter ida hatar tandläkaren , hatar lukten på folktandvården , hatar att sitta där o väntar på att dem ropar , Ida petersen ( de kan aldrig uttala mitt efternamn rätt , kan någon det ? ) sen komma in där o sätta sig i den där javla tandläkarstolen, o en tandsköterska som ska hålla på o tafsa på mina tänder , ännu värre om tandläkaren säger , jadu ida här har vi hittat nåt, vi måste rotfylla eller laga hål , eller nåt. hata det hata hata, gör ont så in i helsikes helsike. ligger på helspän o lider o hata bedövning, så jävla läskigt, känner sig som en uppstoppad hamster o de kittlas , ja det är väl likt för alla vem faen gillar tandläkaren , men ja har dragit ut så jävla mycket tänder, haft tandställning i 2 år , höll på hur ofta som helst o gick spänna den o skit, sen har ja fått rofylla o det va det äckligaste ja någonsin gjort, o det dyraste med, nästan 4000 ! pang !! Idag ska jag iaf till någon tandläkare Mikael, fick inte min bo kange , för han ska vara så helvetes upptagen , blä på det. sist när jag kom in akut förra hösten, sa flera tandläkare , jadu ida du gnisslar tänder, du få köpa en bet skena för va va det 3000 , man bara ja ha hej, å va snyggt o ligga me den när man sover , hej o hå . men ja hade fortfarande skit ont , o då kom ja till min bästa tandläkare bo , han sa ; ida hur FAN har du stått ut , du måste haft en fruktansvärd smärta , han berömde mig för att ja skulle ha hög smarttröskel ( det vet ja inte om ja har, bruka höra att ja lipa hela tiden ) men iaf så kom han direkt fram till att det itne va att ja gnisslade tänder, utan det skulle rotfyllas .. så ja lite trist att min tandläkare va upptagen hela veckan , men ska iaf dit idag tjugo i 2 ,o får hoppas att det inte ska upptäckas några läskiga saker . detta blev ett tråkigt långt meningslöst inlägg som inte en frisk människa kommer ORKA läsa , men hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0