sjukling

igår började jag må ännu mer piss,. o har haft konstant tandvärk sen i tisdags kväll , sov inget i natt i princip, ska inte klaga men men ,ska sluta me det nu . men har känt mig lite febrig o sånt o haft frossa, varit helt död i dag typ värktabletterna har gjort att man är kass i magen , osv. ska till tandläkaren en massa imon. ush ska få en sådan där bitskena. sa jag FÅ o nej jag menar betala typ 3000 , skit kul men jag har världens bästa mamma o pappa som hjälper mig !

idag har ja sovit o legati soffan hela dagen , kollat massa bra . sex and city, simpsson , våra bästa år , oprah, top modell , halv åtta hos mig ,, ja en massa..

orka inte skriva mer. rikard ringde nyss, blev så glad itne sett han sen i går morse halv 7  . :ses inte fören lördag typ(

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tro mig, när du väl fått bettskenan så är det nästan garanterat att det blir bättre =) sen får du halva priset nästa gång du går till tandläkaren (vet inte hur länge det gäller, men det är ju i alla fall något)

2009-02-20 @ 14:35:33
URL: http://ve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0