tisdag sol o ledig rätt bra ju

igår skrev jag ju bara ett smått irreterat inlägg om tandläkarbesök , typ, haha. ja har o har haft väldigt ont i mina tänder senaste veckan, så var där igår fick inte reda på så mycket det tros att jag gnisslar eller ja biter på tänderna på nätterna., o sånt shit, blä ska dit på fredag igen o träffa min tandläkare, wola. Sen efter tandläkarbesöket va det chill hemma, jag pärlade, sen åkte jag o mamma o tränade, när man kom hem satt söt här , vi åt lasagne å badade å så , sen tv. o somnade typ 11 o vaknade till när han gick till jobbet vid halv 7 , men somnade om till 12, haha. härligt. inte ofta ja sover så länge . nu har ja precis ätit lunch har en cosmopolitan framför mig ska snart ta mig till emma o lina , min fabro kom hem från thailand i natt, o faster hade köpt en keps tror ja till mig, haha ska dit o hälsa på somsagt sen kommer nog baby ikväll igen .

ut i solen med er !


:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0