trött som jag vetitusingenhurtröttmanärattmankanvarasåtrött

ja min rubrik tänker ja inte förklara, så går det när man är trött, orkar inte skriva mycket. men tänkte sammanfatta denna fredagskväll. Myst med mamma o pappa, sen hyrde jag film o shoppade cola så klart, tittade på filmen med då såklart, liksom . öö . lite tråkigt o sitta själv en fredagkväll , men men de slipper jag imon hoppas jag, hoppas det blir en mys dag . Jag förväntar mig ingenting, det blir bäst då . , blir ofta så gnällig o lipig när saker inte blir som ja tänkt o vill, så ska sluta tänka så mycket , eller ja det blir svårt men iaf försöka att inte ha så stora förhoppningar om saker o ting, då blir man inte besviken, inte lika mycket iaf.  som i min liksom , har planerat en litemysdag med min käraste , men har inga förhoppningar mer än att vi ska ha mysigt, som sånt där me presenter på alla hjärtans dag det är så överskattat , ush  , jag har hittat en personlig sak som jag ska ge som ja på sätt o vis gjort själv, den presenten skulle jag själv bli superlycklig för :) , ja förväntar mig ingen present av min kära , en puss  o en trevlig kväll det är allt jag begär  :)

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0