varför är man aldrig nöjd? PLUS VA MOGEN DU BLIVIT IDA

Stör mig på mig själv ibland, alltid är de nåt liksom . Det är väl inget speciellt ja tänker på nu direkt, bara kommer mig på mig själv att ja klagar hela tiden, ja mena tänk va bra man har det egentligen, man kan ju ha det sämre liksom .
sen stör ja väl mig lite på en sak, jag vet att dem bara vill hjälpa mig men det är jobbigt o prata ekonomi , jag vet att ja måste ta tag i det, det e lite strängt ibland , lite jobbiga diskussioner som kommer upp ibland mellan mig o rikard när de gäller pengar, han vill bara hjälpa mig , men han är väldigt ekonomiskt o kan de där me att spara o de kan inte ja, o ibland orkar ja verkligen inte prata om det, fast man måste. ush

O man måste bli vuxen liksom o börja ta tag i saker o ting rejält en gång för alla. o att börja spara är inte alls fel om man vill flytta hemmifrån osv.  Måste ta ett steg i taget annars kommer man aldrig  någonstans, fick en liten komplimang av emil idag iaf, han sa till mig mitt i en diskusion avbröt han mig med ; du va mogen du blivit till sättet ida, när du pratar o så -. ja blev glad de är ett steg på vägen , vill faktiskt tacka min pojkvän till de , till viss del som fått mig att tänka lite smart ibland .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0