vilken natt

i natt visste ja inte om ja skulle skratta eller gråta, blev blandade känslor. . somnade rätt fort när ja väl la mig vid halv 1 kanske , vaknade redan 02.20 igen trodde tänderna skulle sprängas ur käften alvarligt talat. fast ja hade den där bitskenan i , men de kan väl inte ge effekt me en gång, mina tänder e ju så ömma., så de e väl det hoppas jag. men iaf då när ja vaknar grips ja av lite panik, tittar i sängen jämte mig ( ja har ju dubbelsäng nu , två sängar ihop =) ) han ligger inte där , han har inte kommit än , hm han skulle ju bara vara på firmafesten sen hem , skumt att han inte är hemma än tänkte jag, har de hänt nåt `? inget samtal inget sms inte något. , hm  . mamma kommer in o vinkar ut mig ur rummet, ut i köket där börjar ja höra ett jävla snarkljud då visar hon mig ; där i hallen låg han , alltså haha jag blev så chockad, han kom inte längre , där låg han o sov, hahaha. kunde inte väcka han heller , omöjlig , han fick helt enkelt ligga där tills halv 8 i morse när ja väckte han o lyckades få in han i min säng, nu ligger han o snarkar o har sig, haha så sjukt . vi låg o skrattade jätte länge, ja o han . som de kan gå på firmafest, att han ens lyckat ta sig hit. han hade varit ändan nästan vid högskolan o gått , heeelt fel hål liksom.  jaja nu sitter ja här. har kanske sovit 2,5 timme sammanlagt, idiot tänder. har haft ont konstant på ena sidan , ilande värk sen igår eftermiddag, värktabletter hjälper inte längre, har blivit imun . ush va hemskt. hej o hå nu ska ja bada eller kolla tv, får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars idis, hoppas bettskenan hjälper snart. Hahaha va komiskt att hitta honom sovandes i hallen, haha!

2009-02-21 @ 12:10:28
URL: http://annwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0