alltid

alltid ska lilla ida klaga , alltid är det nåt, haha. har sjukt ont i armen !!! kan knappt skriva nu på tagentbordet, kan knappt röra , har brutit den. ajjajajaj. haha nej  nu överdriver jag o löjlar mig som faen, men det gör rätt ont faktiskt, men har bara sovit konstigt på den , typ. men ont gör det , haha- Jag ska sluta vara så känslig , får höra det rätt ofta , att jag är så känslig . ska sluta lova, :) , Ska till emma vid 6 typ, mysa dricka lite o beställa fet mat, sen ska vi nog till underbar, även om vi blir ensamma, haha..

Haft en bra o lugn helg förresten, varit med rikard, som kom hem i lördags :) så mysigt. han bjöd lilla mig på bio i lördags, australia, sen igår va vi en vända på eurostop sen max o åt . mums, :)  sen idag har jag jobbat lite,, observera LITE. haha nej men har jobbat i förmiddags. nu ska jag sluta babbla . nu ska jag till euorostop . puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0