dessa Javla telefonförsäljare , ursäkta , men ja så är det

Jag har aldrig tyckt om dem. ( vem gör det ) men jag är så anti. de e på en som en orm, jag orkar liksom inte. Jag säger jag e nöjd me det ja har , låt mig va , så går ja , men då typ jagar dem än, ahh. va på eurostop innan idag, kom en kille o stoppade mig . o börja tjata, sen började dem låta nedlåtande. dem bara men du säger du e 21 o har kontantkort, vilket trams. det e bara folk under 18 som har det. osv.. ursäkta ? sa ja . jasså? , . sen börja den andra killen lägga sig i , när ja sa, ; jag ska tänka på saken , han bara ; alltså du tjejen ursäkta, men vafan e det du ska tänka på ? ., jävla tyken sak, nej tillslut sa jag, detta är just därför ja inte gillar er, så gick jag . ahh,l, jobbiga javlar.. sen brukar man ju bli uppraggad av sådana där freaks med,, engång på maxi, han tyckte ja skulle hänga me han o hans polare ut , o visa halmstad. en tisdag kväll ? bara jovisst, ash fy på dem !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0