Happy face



Galet bra humör är ida på idag ! vaknade halv 7 , o bara neeej jag döööör, vill bara sova, men tänkte somnar jag om nu kommer jag aldrig komma i tid till jobbet, så ja gick upp vid 7, gjorde mig iordning, cyklade iväg var där vid 8, o allt började så bra, första dagen jag trivs på jobbet , sjukt, vet inte varför, gjort ett fast schema nu , känns som en stor sten /bomb släppte, som de gjorde en massa, hoppas de fortsätter kännas så här, då blir man mer motiverad till att jobba. Har skojat o haft mig idag på jobbet  , kul. O sen jag kom hem har jag suttit bänkad framför datorn o kollat 91201, helt fast är jag. Precis som jag är med i serien, haha så sjukt . Den serien gör mig ännu gladare, trots att de igår kändes som ja skulle dö , när frida åkte till paris o rikard o ja kom fram till att vi inte kan ses i helgen , för ja ska festa imon , o han ska festa lördag i hylte, o ja kan inte följa med för jag ska jobba söndag, just nu idag bara för att jag är så glad så gör det inget, för då blir de destomer spännande när man får träffa han sen på söndag, han smyg kommer förbi efter jobbet imon snabbt oxå! så jag får se nya frillan :) så detta blir nog kalas.. Party friday med ems o co , it´s niiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0