jaha ny dag

TOrsdag morgon nu då kl e strax efter 8 sitter på jobbet. Jobb till 4 idag. kul . host. VIll va lika glad o energisk som förra torsdagen. varit en depp vecka . vet inte varför. inget känns direkt jätte kul , vet inte varför. tråk
Igår efter lite timmars jobb  , solade jag. sen cyklade jag hem . SÅ kom Rikard en stund. sen stack han o träna , o ja tränade oxå . sen kom han hem till mig efter , vi åt , o kollade tv.

Ja tänker o glömmer aldrig hur ledsen jag hade varit den senaste tiden , så länge . då . Sen den kvällen hade ja bestämt mig att nu är det slut på det här , en gång för alla . Hade hört så många saker, o tänkte släpp taget ida, du måste. Hade varit på fest hos emil, sen blev de stan med emma o diana , o vi va där nere på B&B, o  jag sa till mig själv , Ida; lev i nuet! , du kan inte leva i ett förflutet liv , go on. Jag hade skit kul den kvällen , helt galet va det, haha .  vet inte va som hände me mig, jag o han byte nr(hade aldrig sett han förr, haha) sen åkte jag o emma o co hem. Dagen efter fick jag sms, så fortsatte det så , han ville verkligen träffa mig, o det ville ju jag med , han bjöd mig på fika o bio :) , så började det  :), sen efter 5;e gången vi sågs så sa han att han va tvungen o berätta nåt , haha glömmer aldrig trode det va nåt jätte seriöst, lät så . sen sa han ; ida jag snusar . hahah.. så kul nu i efterhand , han hade hållt sig från att snusa allad e första gångerna vi sågs , för han va lite rädd för hur ja skulle tycka , eller nåt , naw. haha. lite kul va det.  så va den historien , va lite ´depp nu idag. så va tvungen o få tänka på nåt kul igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0