nytt inlägg

Ida är rätt duktig nyförtiden med att uppdatera bloggen , iaf läsdelen, är inte så bra med att uppdatera o göra den snygg o fräsh o så, det har jag inte riktigt tid till känner jag . Nu sitter man här nyvaken , va skönt o sova ut.! .Min lediga tisdag är de bästa på hela veckan , synd att den alltid går så fort, plus att de aldrig händer nåt kul den dagen , Ingen rikard dag o det suger. :(

Igår va det träning o hemmakväll med R min , vi degade som vanligt . Och åt som vanligt, haha .

NU tänkte jag ta en dusch sen nåt o äta, hörrni

Förresten e lite trött på facebook , mer o mer folk hela tiden som vill bli vän , som man aldrig har sett. O måste man gå in på deras sida först så har de ofta att man måste va vän me dem , då måste ja ju acceptera för att se vem det är, för en liten bild o namn säger inte alltid allt, man vill kunna se hela profilen . Men blir alltid så besviken ,. accepterar folk , sen frågar man vem det är , så svarar dem inte. vad är de då för vits att vara vän med en ? Fattar nada, va en tjej som ville bli vän me mig, alla på henes wall frågade vem hon e , o hon hade över 400 vänner, e det nåt som e coolt eller , att ha facebook bara för att ha en massa vänner ? hm det är överdrivt, isåfall kan man ju snacka me dem . jaja .. grr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0