om att vara och hitta sig själv

Jag har alltid trott att jag kan stå emot allt , sådant som jag inte vill . Men har lärt mig och nu kommit fram till att jag inte alls är sådan , När jag tänker tillbaka på saker o ting , så gör jag allt när jag tycker om någon , jag gör kärleken blind , innan jag ens vet vem det är jag påstår mig tycka om så himla mycket, innan jag ens vet det säkert så gör jag allt för att vara en perfekt flickvän , sådan som egentligen är emot min vilja . Har varit så , ändå har folk jag tyckt om och gjort allt för kallat mig krävande , Grejen är att saker jag gjort för att vara "den perfekta flickvännen " har inte varit sådant som handlar om kärlek egentligen . Är det konstigt om man blir krävande när ens pojkvän inte ens vill hålla en i handen , det spelar ingen roll va anledning till det är, tycker man verkligen om någon måste man ju kunna bygga på det och komma fram till en lösning. Så det där om att jag blivit kallad en krävande flickvän är just det att jag alltid ska vara så perfekt . Kommer aldrig mer göra saker som är emot min vilja om det inte är något som handlar om att bygga vidare på en stark relation till ett snäpp högre . Eller saker som av en anledning är viktig för den man tycker om . Jag är så glad att jag träffat någon som får mig att vilja göra saker pga av kärlek . Att ha en kille som stolt visar mig "för hela världen" med ett stort leende på läpparna och säger detta är den bästa tjejen , det bästa är att hon är min.  Det är kärlek . Från o med nu är jag tjejen som gör allt för den jag tycker om , så länge det är saker som jag vill .så länge jag är mig själv.  Tiden har fått mig att inse att den har inte varit så rolig alltid hittils , varit med om väldigt mycket turbulenta saker, som för mig är det . Men ändå har jag fortfarande hoppet kvar , hoppet att jag äntligen funnit äkta lycka , kanske till o med för evigt. .. .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0