OTUR


ida har nog alltid otur, armen sen nu sår på hornhinnan eller nåt sånt, kan kanppt öppna det vänstra ögat , kan inte titta på tv , för det blir för mycket sken för ögat, sjukt jobbigt när man vaknade kl 4 , kunde inte öppna ögat, sjukt scary , rikard vaknade till o märkte att nåt inte stämde, men ja lät han sova lite till tills han skulle till jobbet , ja gick upp o tog ett bad,. haha onormalt kl 5 på morgonen vet, men mådde så dåligt , i hela kroppen o ögat kunde ja ju fan inte öppna , sen gick ja o la mig en halv timme , o rikard tog på sig jobbar kläderna , (sjukt snygga kläder elektriker har alltså ;), sådana byxor e man ju avundsjuk på , haha ) sen for han iväg,, sen gick ja till jobbet, på möte , som vanligt på onsdag morgonarna kl 8, önskar jag alltid att ja ska komma dit o att de knappt blir nåt möte. men det blir det alltid ändå.. nu är jag hemma, måste jobba lite till, men jobbigt med bara ett öga

Kommentarer
Postat av: Emily

Ögonskador är fan det värsta man kan råka utför, usch. Kommer väl aldrig glömma när jag hade chili på fingrarna och kliade mig i ögat. Jobbade på Andersberg då men fick sjukskriva mig, haha

2009-01-07 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0