vad lätt irreterad man kan vara ibland

Jag gick in snabbt på gina trico , skulle bara kolla lite saker snabbt, ville bara hem . men så när ja kommer in stå det en småtis gäng tjejer på 7 st, ålder 12 högst. Första tanken va , va gör dem här inne, finns det inte barnaffärer för dem , men alvarligt. hur kul är det att gå runt me samma kläder som en 11-12 årig tjej ? , ash aja. en av tjejern,Dessa tjejer skulle oxå ner o prova samtidigt som jag, en tjej skulle iaf prova det där ljusa jeansen med massa hål i som ja tror halva halmstad redan har, lina har ett par, snygga alltså, men så ja skyndade mig ner före, annars hade ja väl fått vänta mycket länge i denna kö,  oh gud va lätt irreterad man blir på dem, dem gör ingenting de bara står där o pratar o väntar i kön , ändå blir man så irrertad på hur de pratar o hur de håller på me varann , aja ush tack för att man inte är så liten längre, haha

Nu kommer baby snart, sen ska ja träna, då får han sitta hos mig så länge ,;) , eller han skulle nog till nautilus o träna idag, jaja vi får se. ses ska vi iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0