barnasinnet



kvällen har spenderats med anna ,
vi stack till maxi o köpte lite filmer , där av my little pony , dem äkta!
starlight , bon bon o dem , dem är ju så söta !!
älskade dem när ja va liten, o älskar dem nu , jag o anna är helt frälsta, haha
det är att ha barnasinnet kvar, sen har vi även proppat i oss pizza, som ja skulle ta på cykeln,
men tappade dem , haha men de gick o äta ändå, haha

Annars innan idag hälsade jag på mormor med ,fikade,
o va på kyrkogården o kollat blommor , mammas kusin begravdes idag
så de skulle upp me mormor dit o kolla på blommorna ,

NU tänkte jag sova, min man ringde i eftermiddags när han kom fram till hultan,
där va redan lerigt o dant, shises, men men !
han skulle ringa igen ikväll men har han inte gjort, grr
barnslig jag e som redan saknar han , men jaja

Natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0