God jobbig morgon



snygg man e på denna bilden ? Verkligen inte, haha , men den ger fina minnen.
Vaknade kl 4 o trodde de va någon utanför fönstret i partytältet,
haha , det va nog inte så , hjärtat slog massa , tänkte väcka rikard
men sen insåg jag att de va inbildning, sen somnade jag om lite.
sen ringde hans klocka vid kvart över 6 , å då gjorde de ont i bihållorna.
sen när han stack till jobbet somnade jag om , och nu har de släppt lite iallafall.

Skulle till mormor idag, men blir nog en annan dag, för åker med mammi
o pappi till väla , har ju dock inga pengar så bli ingen shopping
men bakad potatis ska jag äta , de lovade mamma att hon bjuder på :)

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0