Har man lite tråkigt så




Har man tråkigt så ;

Kan man fylla i sånt här :

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd som det är.
Skulle du vilja väga mer?
Ja några kg
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
klart ?!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Njae , men ashton kutcher e snygg ;)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha nej faktiskt inte, är ju fredag o allt , men inte nu kl 1 på dagen

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Inte om ja inte rör dem me händerna , haha

Kan du slicka dig på näsan?

Alldeles för liten tunga för det , hörrni

Kan du kolla i kors med ögonen?

tror det , men vill inte prova , man kan ju bli sittande så me ögonen alltid ? :O ;)

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Bara i sömnen!

Kan du vara på fest utan att dricka?

Jadå , men ja gillar gärna att dricka något :)

Kan dina vänner lita på dig?

Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nejnej

Kan du suga?

huh?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja faktiskt

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Mjo det har man väl gjort
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

ja

Har du ett syskon?

inte ett , jag har två världsbästa storasystrar!

Har du varit full den här månaden?

full o full, ja det va på hultsfred, de blev rätt mkt en dag , så ja de har ja varit

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

har dem säkert någongång

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Lite , men ändå inte , har inget annat för mig

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja i morse ,

Har du pussat någon som är två år äldre?

Ja .

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej det har jag icke

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Jo, men kommer aldrig göra det !

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

haha ja

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja men inte samtidigt , haha

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej! jag ljuger inte


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Har några nära vänner , men måste nog säga att Emma är närmst

Vem älskar du?

Alla som står mig nära !

Vem hade du senast sex med?

Min pojkvän ?

Vem vill du bli full med?

kungen ? de hade varit häftigt

Vem är den bästa artisten?
jocke berg,

Vem pratade du senast i telefon med?

Ems , såklart :)

Vem har du en liten crush i?

Jag har en stor crush på min pojkvän

Vem är snyggast i världen?

"Baba", haha

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till alla nära

Vem är snällast i världen?

pippi långstrump ?

Vem är din bästa kompis?

samma sen första frågan ,
Vem vill du prata med?

Ingen just nu , därför ja svarar på frågor?

Vem sov du med senast?

min kudde ?.

Vem såg du full senast?

va nog förra fredagen va ju på fest då , säkert någon

Vem vet allt om dig?

Emma

Vem kysste du senast?

Rikardo

Vem kramade du senast?

Syster !
Vem kan berätta allt för dig?

Emma

Vem kan du berätta allt för?

samma
Vem hatar du?
h
ata är väldigt stort men jag "avskyr" fortfarande en person , det va över ett o halvt årsen nu
men ändå , kommer alltid avsky





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0