helgerna gör än


Helgerna gör en seg, varit kass på att uppdatera , orkade faktiskt inte igår.
ja jag va lite bakis , men mest seg o trött , kom hem fårn rikard vid 6 tiden
då blev de dusch sen åt vi plankstek här hemma med mams o paps, gott
sen blev de transporter 3 , ingen höjdare direkt .den funkade.

Idag har jag segat, börjat läsa män som hatar kvinnor,
äntligen har jag tagit tag i det, inte hittat böckerna här hemma ,
men nu så : va tvungen o pyssla med lite andra saker plus att rikard
va här , så kom inte långt. men nuu . nu ska jag fortsätta
till vi ska äta middag, o sen ska vi hem till syster o passa molly o Nellie :) MYS


 



Nu ska jag läsa , tjo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0