Kent

Det liknar någonting alla kännt en gång , men jag tänker aldrig så långt ... tralala , ännu mer
kent i min hjärna ,


Nu ikväll har jag provat klänningen jag ska ha på systers bröllop, en klänning
jag beställde för ett tagsen på stylebystars, som ja aldrig använt.
mamma har varit snäll o fixat den lite , sytt in den , o så.
annars har ja kollat skansen , min granne va med , o de filmade henne så hon fick sjunga
o allt :) hihi .
sen har jag pratat med Rikard lite , han klarade sin jägarexmaen, grattis till han !
hoppas han får tider över till mig och inte ska ut o jaga hela tiden, haha
nu tänkte jag snart krypa ner till kojs med min bok, först en liten macka
eller nåt, för min mage gapar, skriker o retas med mig !

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0