Lever min blogg ens``



Ja nu idag o igår har ja jädrauens med varit duktig på att uppdatera lite smått,
men vet inte ens om ja ha någon läsare kvar, orkar inte ens kolla ,
Jag uppdaterar för ja tycker de e kul o skriva iaf.
och jag skriver när ja ha tid o lust.

Ikväll kom rikard, sen vid tio åkte han hem , körde mig till stan
så möte jag upp girlsen så blev de morfars uteservering o lite så ,
sen blev de flum med emma på max, flum med en badboll, haha


 

Jag tänker för mycket, för mycket på saker som man lovat att lägga åt sidan, svårt att komma över saker som sårat mig  och jag vet att jag är hård , o att ja ställt krav men tydligen behövs det , nu känns det verkligen bra iallafall. Ibland måste man vara tuff .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0