lite sisådär depp?






Hum ni undrar säkert varför jag har lagt upp en bild på en katt?
Nej du har inget vettigt svar på det själv,
jag gillar inte ens katter  ju?
Ash , va tvungen att ha någon bild, tomt o trist o ensamt utan bild till texten ,
O kände att de skulle bli en depp text så kunde lägga upp en  bild
på en depp katt . right?

Vaknade i morse med ett ryck, körskolan ringde, fatta
jag har nog ärligt blivit senil ?va helt säker verkligen att de va nästa vecka,
pinsamt som fan, var det idag !?om ja lyckas att inte betala 620 kr
ska ja vara glad . right? ja ha inga pengar alls , så detta är jobbigt.
Han sa att ja kanske kan boka om, hoppas !? jag ligger risigt till
gah palla tänka mer på det nu , ska kolla upp det i eftermiddag !
dåliga ida

Förövrigt , Så kom ja ju upp i tid iaf, !


Hejdå slut på detta inlägg iaf, magen skriker sönder sig
känner doften från kylskåpet , kryper sakta ditåt NU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0