lite snabbt

lite snabb uppdatering !
syster har varit här idag , o fixat lite inför lördag.
sen har vi satt upp partytältet. eller ja det va rättarsagt mamma o pappa o rikard
som gjorde det. Jag mest stod där o ja typ va i vägen :)
har övningskört med.
har mega ont i bihållorna o Rikard har jätte ont i ena ögat, så vi är lite sjuka ikväll
blev lite film , mammi o ja va på hemmakväll.
Jag o rikard såg precis push, å då kom ja på att jag sett den
fast utan text o vi snackade en massa då o tramsade
va med anna o diana o dem när vi va i norge, så nu såg ja den ordentligt
den är rätt bra

Imon ska jag till mormor , sen blir de nog marinbåtsfestivalen. tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0