bläää vill ha en ny dator

jobbigt med ingen dator hemma ,ush o fy o blä ! Fast Rikard ska fixa i helgen typ,
ta me sin data ( för han ska köpa ny) o kolla om min hårddisk e helt paj , vi får se
vill ändå ha en ny data , en lap top , men vill ända se om min hårddisk funkar eller ej ,
Rikard ska med köpa en lap top ( eller hans mamma ) häromdagen sa han ; då ska jag
bli en facebook nörd , HAHA ! de vill ja se ;)

Nu är jag på jobbet, jobb idag till kl 4 , skulle varit på utbildning på concilia idag
men hinner inte, får väl ta de nästa vecka eller nåt, hoppas de blir lite jobb iaf ,
somsagt jag är glad för minsta lilla jobb jag får just nu !


Sen ieftermiddag ska vi till Rikard , blev att vi va hos mig bara igår , jag lagade mat!
sen kollade vi film .

Förresten har jag byt hårfärg , weiii, blev sådär nöjd, skulle bli mörk blondt , men är typ
brunt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0