dagens planering




innan ja börjar babbla om dagen , måste jag babbla om att jag är trött , haha
vaknade kl 3 i natt hos rikard, kunde verkligen inte somna om , mådde lite illa
o lå vaken tills 5 typ , nästan strax innan klockan ringde, fast vi försov oss,
vaknade halv 7 , gosh o rikard börjar 7 , men vi hann nästan han blev nog 6 -7 min sen högst

Nu ska ja iväg med pappsen o städa på hans jobb,
sen till martin luther kyrkan o lämna min nyckel o jobbmobil ,
sen till flygstan me emma, sen hemma vid 4 , då rikard kommer,
då ska vi hem till han snabbt sen på fest i oskarström ,
sen sover vi hos han , sen blir de midsommarfest i hylte imon :)

 förresten snyggt namn , haha

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0