folk har lite liv

en förbannad ida inatt kan jag säga, när mobilen ringde halv 2 , så groggig som jag va
kunde ja dock se att de va dolt nummer , men ivrig för att svara för min nyfikenhet finns även
när jag är trött som ett as , då hör ja nån som gapar nåt på turkiska? nej men inte svenska
tror ja, eller kanske, de gapade iaf, o sa inget vettigt till mig , blev så förbannad o la på
o stängde av mobilen, jädra idiot! va e det me folk ? va lite liv ni har.
förra sommaren blev ja terroriserad några gånger, då nån idiot ringde på dolt nummer
o stönade i telefonen  mitt i natten , idioter stick o brinn !

gick upp vid 10 tiden, kollade tv och och lite frukost , sen i stressiga tider ringde diana då va emma
o hon utanför, då blev de solning. blev lite sur för ja blev stressad men va gör de nu,
skit samma ;D glad nu iaf , de som räknas ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0