Gårdagens telefonsamtal


GÅRDAGENS SAMTAL; Rikard ringde till mig
O de innehöll 40 min  ! fatta 40 min rekord, Rikard hatar att prata i telefon,
o jag pressade inte ens han till att fortsätta prata så länge me mig , han ville typ inte lägga på,
han va helt galen, saknade mig redan, fast vi sågs på morgonen,
men blir så när man varit o sovit med varandra 9 dagar i rad , man blir så van,
o de känns konstigt utan varann, tänk då när man bor ihop o sen
kanske den ena ska iväg ett slag, bli jobbigt.
Jag saknade han när han va i stockholm 3 dagar ! ja 3 , haha
sen på söndag åker jag i 4 dagar till ven, sen fredagen
till måndagen till norge, får se hur vi klarar oss, haha

sen hultsfred, trodde inte de ´blev nåt för han., men tydligen
blir det de iaf, o ja fick frågan igen ? trodde de inte blev nåt,
hum hur ska ja göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0