glömde berätta ;

Eftersom jag inte uppdaterade iförgår (måndags) berättade jag inte om min o Rikards picknik ,
det var så mysigt ! innan på dagen var ja i stan så gick inom mamma, fick med mig goda baugetter o lite annat gottigt, tog med lite vindruvor o chocklad o så , sen kom rikard o hämtade mig , vi åkte hem till han ,
blev först ett stopp i skogen ( hans skog, eller ja hans pappas) vi la ut en filt där , o så hade vi en liten
piknick, så himla härligt ! , älskar skogen , där låg vi på filten med massa löv o djur krypandes runt om än ,
men ash va gör det , ja bryr mig inte om sånt !



Det är friskt härligt , fridfullt, tyst i skogen , ja kan inget annat än att älska det !
ja vet de gjorde ja inte förr , men tur att man kan få ändrade meningar, Totaly lovely !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0