igår






igår torsdag!
Igår hann jag med otroligt mycket . först stan , sen lunch, sen övningskörning. sen stranden med
annsi , vilket va väldigt mysigt , sen blev de en runda springning runt kvarteret bara ,
sen hade rikard kommit blev kvällsmat , sen packning , sen va vi ute o gick vid snöstorp,
mys, åkte linbana,haha, sen blev de sängen , ja jag tycker ja hann med rätt mycket :)

Förresten i onsdags blev de bestämt ,
att de blir hultsfred.
vissa av mina vänner reagerar starkt , o tycker de är konstigt att jag ska dit.
bara för att ja aldrig varit på festival innan, o alltid varit lite anti,
kan ja väl ändra mig ? vem som har fått mig att vilja det ?
sällskapet, det är inte bara för att rikard ska dit, han har aldrig varit där heller,
men hans kompisar brukar vara det , o han tycker de värka sjukt kul så han ville
följa med iår, o ja både han o hans kompisar har pratat me mig om det
o tycker ja ska följa med, o ja vill för det är massa band jag gillar,
ja vill detta ! så det så..

Well nu ska ja packa det sista o göra mig iordning. snart drar vi.
Norge !!! hemma på måndag igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0